Omköring och redigering

Idag var jag och simmade innan jobbet. Inte illa va! Det var riktigt skönt (förutom i början när min träningsvärk gjorde att vattnet kände som sirap...), speciellt efteråt när jag gick till jobbet alldeles fräsch och pigg! Kommit på att simma är ungefär som att köra bil. Det finns två mycket enkla regler: 1. Fyra filer varav två omköringsfiler, en i vardera rikting. 2. Ingen omköring i korsningar eller kurvor. Ändå lyckas folk simma kors och tvärs över hela bassängen och jag börjar mer och mer inse att alla utan jag själv är idioter, hehe.

Imorgon är The Big Day - dagen då vi ska redigera hela vår tiding. Känner på mig att det kommer gå åt helvete. Suger att jag börjar åtta på måndag annars hade jag kunnat dränka mina misslyckanden imorgon kväll...

Kommentarer
Postat av: Hanna Lager

Haha, jag förstår precis vad du menar! Jag har faktiskt slutat simma av just den anlendingen. Jag funderade på att kräva en Hanna-fil, men jag var för feg.

Postat av: Clara

Lätt att man ska ha en egen fil. Typ Bosse...

2006-12-15 @ 02:28:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback