tänder

Förresten så har min ena visdomstand börjat växa ut och det gör skitont. Vad är det liksom? En extra tand som bara bestämmer sig för att dyka upp 10 år försent. Hallå, man gör inte så!! Dessutom så sa min tandläkare att jag inte borde få några problem eftersom jag dragit ut en massa tänder i samband med tandställning. Tandläkare ljuger. Alltid. För det första, varför blir man tandläkare? Vari ligger fascinationen? Pengarna, jaja, men det kan ju inte vara allt. Pilla folk i munnen liksom, vem vet vad dem har haft i munnen. Har ni tänkt på det, tandläkare?? Jag brukar alltid borsta tänderna innan jag går till tandläkaren. Ska sluta med det. Det är ju lika dumt som att tvätta håret innan man går till frisören. Valuta för pengarna liksom.
Aj, jävla tandfan.   

Kommentarer
Postat av: Anonym

om du slutar borsta tänderna blir det mer för tandläkaren att leka med och mer att ta betalt för........ ta hand om din mun :D

2006-02-10 @ 20:45:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback