Kallt och snö

Förlorade budgivningen på en lägenhet idag. Jag trodde nästan att jag skulle få den, jag var den sista som gav mig. Jävla surt asså. Men det är väl bara att leta vidare antar jag. Har bokat in en del visningar nästa vecka så vi får väl se hur det går. Känns tyvärr ganska hopplöst. Även om man lånar en massa pengar så kan man inte köpa vilken som helst ändå. Det är rätt sjukt att lägenheterna stiger med över en halv miljon efter utgångspriset. Man kanske skulle bli mäklare...=)

Kallt som fan är det idag också, blåser och snöar. Underkylt regn är det så att rutan på bilen frös igen när jag körde, totalt livsfarligt! Pappa trillade när han skulle ut o röka förut och slog i knät. Ganska ovanligt att pappor slår sig så att det låter (på dem alltså, dem vill ju gärna verka tuffa), men den här gången trodde han att han hade brutit knäskålen. Tror inte att det var så allvarligt, men man får ta det försiktigt i halkan!

Usch vad jag fryser, ska nog dricka lite te.

Kommentarer
Postat av: Saga

Clara, vart hade du tänkt att flytta någonstans? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback