Lägenheter...

...är svåra att få tag på! Kollade på en lägenhet i annedal idag. mkt fin förutom skabbigt badrum. Det ska renoveras i november, frågan är om det är värt att ha ett skabbigt badrum i nästan ett år för att få ett helt nytt o fräscht? kanske, har två dagar på mig att bestämma mig. Ska kolla på två till imorgon i masthugget och vid stigbergstorget så vi får se.

Har varit hos Louise idag o kollat på tjejfilm. Måste se lite mer filmer med henne, när Magnus är med är det svårt att se kärleksfilmer. =) Inte för att dem är speciellt bra egentligen, men ibland är det skönt att bara mysa ner sig med något töntigt. Vi kollade på Wedding date". Hög mysfaktor. Häromdan kollade jag och Magnus på en film som hette "It's all gone, Pete Tong" som handlade om en dj som blev döv. Riktigt bra film!

Ska kolla på Sex and the City nu. Borde sova för jag ska jobba imorgon, usch, känner verkligen inte för det. Synd att man måste jobba, gött om man hade varit rik från början. Många säger att det är bra att man får känna på att tjäna sina egna pengar och att man ska kunna klara sig själv, stå på egna ben bla bla. Jag tycker att det är skitsnack. Jag hade definitivt inte tackat nej om någon hade erbjudit mig x antal miljoner i utbyte mot inget. Hade inte haft något alls emot att slippa jobba och bara kunna göra vad jag vill. Dessutom, om man är jätterik, varför ska man då rent teoretiskt sett kunna försörja sig via ett jobb. Varför överanstränga sig? Alla i Sverige ska vara så himla präktiga hela tiden. Seriöst, vem hade tackat nej till ett liv i lyx, eller i alla fall ett liv utan några ekonomiska bekymmer? Inte jag i alla fall! (så nu vet ni det alla miljonärer som inte vet vad ni ska göra av era pengar, min dörr står alltid öppen (hm, det där lät lite horigt, jag menade naturligtvis husdörren(eller lägenhetsdörren om jag tillslut får något(vilket ju iofs inte lär hända inom en överskådlig framtid om jag får lov att vara bitter))))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback