måste träna...

...ja det måste jag faktiskt. Mitt grymkort har gått ut efter ett år, så nu måste jag faktiskt anstränga mig för att gymma. Fick lite abstinens kombinerat med panik efter chipsen, försökte få magnus att vara med på lite träning hemma, men han är så lat. Han låg iofs å kollade på bond så kanske kan förstå att han inte ville göra sit-ups. På måndag ska jag köpa ett gymkort. sådetså.

I alla fall börjar jag gilla det här med bloggande. Typ som att få prata med sig själv hur mycket som helst och högt och så att vem som helst kan höra! Förutom att man inte framstår som en annan mupp. Dessutom kan jag görea mina egna nyårslistor! haha! alla kultursidor i sverige, släng er i väggen för här kommer Claras nyårslistor!!

Fan nu kom Magnus å störde mig. Ska klura lite på listorna, återkommer imorgon.

Kommentarer
Postat av: CandyBaux

Hello din lilla "Blogger"! Välkommen till gänget! Hoppas alla tentor nu går bra och att du hittat en kanonlägenhet så man kan komma på inflyttningsfest snart ;).
Pisk och smisk!
/CandyBaux!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback