Tjena tja!

Eftersom man är den trendslav man är kunde jag ju inte undvika att skaffa mig en blogg (jag har mer konspiratoriska planer bakom det hela men dem kommer jag inte att avslöja än...). Inte för att jag vet hur jag ska använda den eller få den att lyda mig (vad är det med den här gråa färgen? Varför finns det inte lite fler bakgrunder att välja på? Hallå, kan man få designa själv?!). I alla fall, för att börja någonstans: dagens händelser:
Jag åt frukost hos Maddes mamma, mkt gott tills hon släpade in sin kanin som hade kissat överalt på sig inkluderat nosen (hur fan lyckas man?). Sedan gick jag till banken o satte in pengar och diskuterade min ekonomi (hehe, det lät mkt bra). Vidare till Åhlens för att byta en skiva som jag fick av Madde i julklapp men som jag redan hade. Väl på skiavdelningen löpte jag amok som vanligt och köpte tillslut tre skivor (efter att ha tvingat mig själv att välja bort två). Det blev: Sophie Zelmani, Ane Brun (duets) och The Embassy. Har inte lyssnat på Embassyskivan än men de andra två var mkt bra. Äälskar Ane Bruns röst, blir gråtfärdig varjegång jag hör den! Blir ännu mer magiskt ihop med en dov countryinspirerad mansröst, även om man ibland bara vill ha hennes röst. Ska genast bege miug till skivaffären och köpa fler skivor av henne!
Efter detta åkte jag hem och lyssnade på skivorna ihop med senaste cosmopolitan. Jag älskar cosmo, dem är så jävla sköna. I detta numret hade dem ett helt repotage om hur man undivker moraltanten. Det är ju för fan genialiskt!! Det är precis vad den moderna feministiska kvinnan behöver: en snygg märkeshandväska, mer sex och mindre moral. Strålande, alla feminister borde köpa cosmo.

När jag läst färdigt tidingen tänkte jag plugga, men kom bara typ tre sidor innan jag tröttnade. Ska fortsätta lite efter middagen som pappa håller på att laga, börjar bli rätt hungrig.

Oj, nu blev det rätt mkt på min första blogg. Aja, det var väl bra. Nu ska jag äta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback