5-åringar och pannor

Är ganska förbluffad över dagens mest oväntade auktoritetskränkning (hm, flummigt ord). David och jag var på Ica fokus för att jag skulle köpa lite mat. Jag kände mig aningens stressad, delvis på grund av att det fullkomligt kryllad av folk (och i sådana tillfällen hatar jag verkligen människor), delvis på grund av att Davids tålamod började tryta en hel del. Så när jag skyndade mot kassan kom en liten 5-åring i vägen och jag försökte så smidigt jag kunde knö mig förbi. Vad händer då? Den jävla lilla 5-åringen öppnar munnen och säger:
- Flytta på dig!
What? Jag fattar ingenting, står det något i min panna eller?

På tal om panna (okej, här kommer världens sämsta ordvits) så lagade jag precis en panna från Arla (jag sa ju att den var dålig!). En sådan där som varit på reklamen hela tiden. Den var faktiskt riktigt smarrig och tro det eller ej men det var lika enkelt som just i reklamen. Så nu är jag mätt och belåten och väntar med spänning på att kvällens Idol ska börja...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback