Erkänn

Alltså, måste avreagera mig lite. Alla som jag träffar säger att de aldrig kollar på Idol. För det är så himla löjligt. Och juryn är så himla töntig. Och ingen av deltagarna kan ju sjunga. Och det är bara mobbning. Och jaddra jiddra jaddra. Men hallå, hur kan ni veta allt detta, om ni aldrig kollar på programmet som ni säger??? Nä, precis, för alla kollar på Idol och alla har en jäkla massa åsikter, men tydligen är det väldigt svårt att erkänna detta. Som när jag var på förfest härom fredagen och jag ville kolla på Idol, så möttes jag av en skara suckandes människor. Men när det väl kom till kritan var hela bunten mycket intresserade av vem som åkte ut och så vidare. Så kan alla bara sluta att säga saker som "inte för att jag har sett typ ett helt program någonsin men jag tycker ändå att Markus ska vinna". Grr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback