Grannar och sömn

Igår hörde vi grannarna ha sex när vi skulle sova. Först förstod jag inte vad det var som lät, men sedan började både jag och Magnus fnittra. Känns rätt sjukt ändå, att man bor så nära inpå någon annan. Tur att de inte höll på så länge för det hade varit lite svårt att somna till. Fast i och för sig, kanske funkar bättre än delfinsång och sånt. Vem vet. (En affärsidé!) Hade ruskigt svårt för att sova igår över huvud taget. Skulle upp 5.00 och jobba men kunde ändå inte somna förran efter ett. Det är omöjligt att sova när man ligger och tänker på något och jag kunde inte släppa vad som hände på lektionen i går. Var tvungen att ringa Frida och nu ska vi se om vi kan göra något åt saken.

Var ingen lång dag på jobbet som tur var. Slutade 13 och det känns alldeles lagom! Hoppas att det går något bra på tv för jag tänker inte röra mig från soffan. Är lite nyfiken på att hämta mitt paket från HM dock. Är ju inte så långt att gå ner till tempo, tar väl typ två minuter... Det är inte så roliga saker, men är rätt sugen på hjärthalsbandet jag vet ska komma. Sen köpte jag mina favorittrosor också och har inte tvättat på ett tag så det blir ju perfekt. Fast måste nog boka tvättid förr eller senare än då. Det är så tråkigt bara. Eller framförallt jobbigt. Och herregud tänk om man stöter på grannarna i full action nere i tvättstugan, det är ju inte ett helt omöjligt senacrio. Nä nu märks det att jag inte har sovit på två dagar. Är nog dags att parkera i soffan och komma tillbaka till världen om några timmar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback