Matteproblem och snigelpost

Ha! Ibland leder ens inkompetens till positiva överaskningar. Jag hade räknat fel på hur många rätt jag hade på högskoleprovet, så resultatet detta år blev 1.3! Jag är mycket nöjd med detta! Nu kommer jag säkert att få göra antagningsproven till jmg. Frågan är bara om jag vill det. Alltså, det kanske hade varit bra om jag blev lite förbannad och förvirrad så att jag faktiskt tog min lilla rumpa (storlek 32, hehe) och satte mig på ett plan någonstans. Men men, vi får väl se vad som händer, inte säkert att jag klarar proven ens.

Kände mig som en riktig jouranlist idag när jag ringde stadsarkivet för att få ut några gamla klasslistor. Först grinade dem lite men efter att jag sagt att de kunde faxa mig blev de lite gladare. Man kanske skulle skaffa en fax? Känns lite stenålder dock, men vad gör man om man själv är hypermodern och resten av samhället släpar efter? Revolterar eller anpassar sig? Ja, i det här fallet tror jag inte riktigt att jag har den maktställningen att det är speciellt lönt att revoltera, så kanske borde kolla på blocket om det finns några trevliga faxapparater. Annars finns ju alltid snigelposten, men den funkar ju inte så bra vilket jag precis fått erfara. Har nu nämligen besökt Tempo för andra gången utan att lyckas få ut mitt paket från H&M. Måste ringa H&M för andra gången och få en ny radda siffror. Vad jobbigt livet är ibland...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback