Telefoner och rödvin

Har verkligen världens tråkigaste kväll. Är hemma helt ensam och har inget kul alls för mig. Inget bra på tv och helt ärligt orkar jag inte med super mario längre. I alla fall inte när Magnus inte är här och kan klara dem svåra banorna...=) Skulle kunnat ha följt med en kompis och dricka öl, men även om jag känner mig som världens mest tragiska och uttråkade människa orkade jag inte lämna lägenheten. I alla fall inte ända till Linnéstan. Pratade precis med Cillan i telefon och det gjorde mig i alla fall på bättre humör. Känner mig inte totalt misslyckad längre. Jag förstår mig inte riktigt på det här med att prata i telefon. Jag är typ beroende av att prata i telefon. Får jag inte prata med någon på en hel kväll så mår jag piss, det är verkligen jättetråkigt. Jag tror att jag känner mig lite mer levande genom att få höra någon annans röst, inse att jag inte är helt ensam. Visserligen är det ju en ganska självklar insikt kan man tycka, men tydligen behöver jag hela tiden bli påmind om mina vänner och alla andra. Msn funkar ju men det är ändå inte samma sak. Ett samtal är så mycket mer.

Se så filosofisk jag blir efter två glas vin. Mycket gott vin för övrigt. Kan jag rekommendera.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback