Davis och omringad

Åh! Geena Davis är så jävla snygg i Thelma och Louise! Nästan så at jag är beredd att peta Angelina Jolie från snyggast-i-världen-listan till förmån för Davis. Måste hitta en poster att sätta upp i mitt rum...

Idag ska vi göra en liten utflykt till Bath, som ligger bara tio minuter med tåg härifrån. Vaknade lite sent så det blir en ingen heldagsutflykt, men ändå. Nästa helg bär det av till London. Saknar mina vänner hemma så det ska bli jättekul att träffa Sara och Jossan. Jag saknar faktiskt hemma lite över huvud taget. Framförallt saknar jag att bo i min lägenhet - att bara ha mig själv att ta hänsyn till och inte sju andra som det är här (de uppskattar till exempel inte när man har efterfest en onsdag natt...). Även om jag är i ett annat land så var jag mer självständig hemma, här lever jag lite i en isolerad värld. Och bara en sån sak som att kunna äta sin middag utan att ha hundra andra människor som springer omkring och lagar sin mat, har på fläkten, diskar, pratar dålig engelska, pratar högt på andra språk etc, ja, det är nog sånt jag kommer värdesätta mer när jag kommer hem.image29

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback