Bh och orgasmer

Har äntligen fått av mig den jävla BH:n. Använder vanligtvis inte detta påstådda stödjande klädesplagg, men blev så illa tvungen ikväll då mina bröst ser helt muppiga ut annars i denna klänning. Nu har jag dock fått av mig helvetet och kommer spendera resten av månaden masserandes mina stackars tuttar för att gottgöra kvällens instägning. Ibland är det skönt att ha små bröst. ;)

Är en aningens upprörd över att min bästa kompis precis bräckt mig vad gäller kvalitéts-sexliv. För första gången har hon kommit enbart genom interaktion (jobbarkompisen förbjöd mig att använda ord som sex eller samlag idag då jag antagligen fortfarande packad obekymrat babbalde på i underförstådda ämnet iförd proper folkdräkt (för övrigt för sista gången, yippie!!), så detta blir ersättningen). Fusk! Varför är den kvinnliga kroppen så jävla komplex? Dessutom har jag ett meddelande att skicka ut till alla kvinnor: sluta fejka! Det bara förstör för oss andra då det får männen att tror att allt de gör är på helt rätt bana, vilket det vanligtvis inte alls är. Så: mer äkta vara tack!

Kommentarer
Postat av: candy

haha ja sluta fejka men de e ju kul haha att spela teater ibland nar de blir for trakigt...

Postat av: Katrin karoliina

Jag med stora boobiesar kan inte tänka tanken att gå en meter utan BH hehe alla har vi våra bekymmer! Men en till liten fråga, vad ska du läsa i England? :)

2007-08-12 @ 19:14:26
URL: http://katrinkaroliina.blogg.se
Postat av: Clara

Hm, ja, stora paket kanske kräver sitt stöd. Jobbigt verkar det dock! I England blir det fortsättning på statskunskapen jag började här för ett år sedan, men som legat i idé sedan dess. Får se hur mkt jag kommer ihåg...

2007-08-12 @ 23:08:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback