Bögattack och djurskepnad

Precis hemkommen från en visit till England. Först några dagar i London som bland annat innefattade en smärre Fab 5 attack mot Rob (personen som hälsades på). Det var visserligen bara två bögar och en faghag, men mer hade han nog inte kunnat ta. Besviken över att all uppmärksamhet riktades mot honom istället för mot mig då jag hade på mig grymt hett nytt linne och grymt heta skor lät jag dem hållas ett bra tag, enda tills det hela eskalerade till ett undersökande av hans underkläder och ett frenetiskt petande på hans heliga delar med ett paraply. Då grymtade jag lite (de är viktiga delar!), men de var rätt snabba med att börja smickra mig så att jag inte skulle lägga mig i deras stilpolis-predikningar.

Bristol, som var nästa anhalt, var sig mest likt. Vi höll dock på att bli uppätna som dagen-efter-mat av två potheads, som tyckte att vi var förvånansvärt lika två kycklingar. Vi som mest hade försökt anta en kroppskepnad av till hälften kattunge och till hälften björn. Kombination som skulle göra succé om den skulle lyckas.

Har för övrigt köpt världens coolaste gummistövlar. Och då menar jag verkligen världens coolaste, utan konkurrens. Ska lägga upp bild snart.

Uppdatering: Mina heta stövlar. De är dock en storlek för små men va fan, vill man bli fin får man lida pin. image35

Kommentarer
Postat av: Martin

Oj va fel det blev... Trodde jag klickade in mig på min kompis Martins blogg. såg sen gummistövlarna och började fundera på hur väl jag faktiskt kände min vän... Men det var bara Clara, och då är allt frid och fröjd igen.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback