Hotpants och hyrfilmer

Ett mycket underligt fenomen har börjat dyka upp stan. Nämligen killar i hotpants. Eller, de kanske inte går under benämningen hotpants, men det är i alla fall väldigt korta shorts. Det är inte snyggt, av den enkla anledningen att mansben inte är lika attraktiva som kvinnoben. Eller, de är det i ett par snygga jeans eller lite längre shorts, men i ett par hotpants blir de bara klumpiga och håriga. Så, kan jag få slippa detta i fortsättningen, tack.

Blev mycket abrupt konfronterad med min kriminella sida häromdagen. För övrigt en sida jag antagligen delar med en mycket stor andel likasinnade. Nämligen hyrfilmsdilemmat: en försenad film eller en inte alls tillbakalämnad film gör det omöjligt att åter hyra på samma ställe, vilket leder till att det efter ett tag återstår väldigt få ställen att hyra film på. Försökte att hyra på min pappa häromdagen, men då råkade mitt konto komma upp på skärmen och det var spärrat. Sjukt pinsamt och oerhört oberättigat (släpp det liksom, det var bara en film).

För övrigt medför den plötsliga sommaren att spårvagnarna luktar svett. Annars mycket trevligt med sol och bad.

Kommentarer
Postat av: Anna

Haha, manliga hotpants..ugha! Har ännu inte sett några sådan här uppe, får hoppas att jag slipper!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback