Ömma fötter och folkdräktsikon

Fy fan vad jag har ont i mina fötter. Jävligt dålig idé att utmana ödet genom att byta jobbskor från väl fungerande till, uppenbarligen, tortyrskor. Nu massage och imorgon gamla trofasta skorna. Så får det bli.

Annars är jag en småkändis här i Göteborg i och med folkdräktsexponeringen. Kanske inte något som kommer leda mig till kändisstatusen jag eftersträvar (nämligen att en fråga i TP ska handla om mig), men ändå. Endast två dagar återstår dock av min sverigetjej-karriär, så ni som ännu inte hunnit beskåda mig i denna enastående utstyrsel som jag så förträffligt bär upp; snabba på!

Kommentarer
Postat av: Katrin karoliina

Vart jobbar du i en folkdräkt måste jag fråga? :) Och skulle du till Venedig eller hur är dina planer??

Postat av: Clara

Den tjusiga folkdräkten bärs på ett nästan lika tjusigt varuhus nämligen NK. Ja, Venedig hade varit gött, men så roligt ska vi inte ha det. Leeds i norra England blir det, ska bli riktigt roligt!

2007-08-09 @ 23:53:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback