Post-it och skärpning

Försöker vara oerhört kreativ genom att klistra upp min story med rosa post-it lappar på väggen. Problemet är bara att de jävla lapparna inte fastnar, utan åker ner på golvet hela tiden. Så nu måste jag avbryta den kreativa processen hela tiden för att sätta tillbaka lapparna. Fan så irriterande, tror inte att det var så här Romeo och Julia eller Hamlet kom till; ett desperat jagande efter omkringflygandes rosa post-it lappar (en en för övrigt mycket ispirerande miljö bör dock tilläggas, med tända ljus och bra musik och allt). Extra irriterande eftersom jag så omsorgsfullt valde just dessa lappar bland det för mig tidigare okända enorma utbudet av post-it lappar. Aja, får väl komma på någon bra lösning tills imorgon.

Måste ta tag i min Leeds-resa. Åker om typ tre veckor, men beter mig som om det skulle vara nästa liv. Skärpning. Imorgon ska jag söka csn. Jaadå.

Kommentarer
Postat av: Egoina

jepp det är sant. eller bara torteras.. moahha!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback