Regn och oorginalitet

Äntligen regnar det så att jag kan ha på mig mina heta gummistövlar. Se, det finns faktiskt bara dåliga kläder och med det menas fula kläder. Så länge jag är hetast i stan får det gärna vara både snöstorm och hagel.

Läste med stor förfäran att det ska byggas Sveriges största nöjespark i Stockholm. Det får inte hända! Liseberg är liksom grädden på moset i kriget mellan Stockholm och Göteborg, det slutgiltliga triumfkortet. Dessutom behövs det faktiskt inte två nöjesparker i Sverige. Inte för att Göteborg inte kommer att äga i vilket fall som helst, men känns ju onekligen som ett sag i ryggen. Noll-åttor, kom på nåt eget!

Kommentarer
Postat av: J

Yessss!! Äntligen! Och som vi har väntat!

2007-09-01 @ 00:32:30
Postat av: Alexandra

Du är rolig. Jag blir så glad när jag hittar nån rolig bloggare! Tack.

Postat av: Clara

Tack!

2007-09-01 @ 17:59:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback