Tidningsöversvämning och abrupt kaffepaus

Känns som att det gått lite för långt med frånvaron av tidingsåtervinning när tidingarna på köksbordet börjar gulna. Tog tag i det hela igår och nu ser det tip-top ut här. Fortfarande riktigt stor brist dock i tidingsprenumererandet att det blir en så satans massa papper överallt. Synd att man inte har en spis så man kan elda upp det hela och få sig en mysig brasa på köpet. =)

Fick ett abrupt upvakande idag när Frida drog iväg mig på kaffe fem minuter efter att jag vaknat. Lät som en bra idé tyckte jag, tills hon lurade med mig tvärs över hela stan och kaffet inte förtärdes förrän vi satt ute på Lindholmen. Mycket trevligt dock ändå, plus att jag kom igång med dagen och nu har kommit ytterliggare en bit på min bok. Så hon är förlåten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback