Kaffetorka och annan torka

Gick till biblioteket idag för att plugga, biblioteket som ligger i universitetsbyggnaden. Det fanns inget kaffe att köpa. Någonstans. I hela bygnaden. Hur kan de förvänta sig att studenter ska vilja plugga på söndagar om det inte finns något kaffe? Ledtråden kanske i och för sig ligger i "plugga på söndagar". Känns faktiskt vid närmare eftertanke inte speciellt naturligt. Det borde dock fortfarande vara olagligt att fylla byggnader med studenter utan att sälja kaffe.

Det har nu gått snart två veckor av singelskap och, än viktigare, celibat och jag börjar känna att det är dags för lite action. Vad händer då? Jo, jag får min mens. En vecka för tidigt. Höll på att börja gråta. Har universums förenade sexdistributörer gaddat ihop sig och bestämt att jag inte ska ha sex? I så fall tycker jag att de kan rikta sitt, obefogade, agg emot någon annan. Tack.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback