Upphetsande (?) och knapert

Vad underhållande jag måste vara att prata i telefon med eftersom mina kompisar känner behovet att ladda ner porr och titta på medan de pratar med mig. Eller det kanske snarare är så att jag sätter igång vissa vibbar? ;) Hm, har inte bestämt mig än om jag ska känna mig smickrad eller förolämpad.

Befinner mig annars i ett mycket kritiskt ekonomiskt läge just nu. Väntar på att mitt Ersasmus-stipendie ska trilla in på kontot, som enligt den mycket tillfredställande informationen ifrån Göteborgs universitet ska komma om någon/några veckor. Jag överlever någon (knappt) - inte några. Så om någon känner att de har några slantar för mycket på sina konton och dessutom känner sig lite extra generösa och skyldiga såhär i juletider: mitt konto skulle bli mycket lyckligt av lite sällskap av pengar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback