Botad och beslutsångest

Det är ett mirakel! Har haft typ världens ryggont i flera dagar men nu ör jag botad! Och vad var botemedlet? Jo, rödvin och en massa shakande! Ha! Jag visste det. Mina grymma fornarinastövlar gjorde susen på dansgolvet och även för ryggen. Bevisar även teorin att rödvin är världens medicin. Mot det mesta faktiskt. (Kanske inte mot huvudvärk men det är typ undantaget som bekräftar regeln.) Hade dessutom det goda omdömet att bara dricka vatten de två sista timmarna så idag mår jag toppen! (Okej, det var kanske en smula överdrivet, är rätt sleten faktiskt. Men om man tänker över hur jag kunde ha mått så är jag i himmelriket). Kvällen började utan speciellt mycket flax, blev inte insläpttt nånstans. Sedan vänder dock turen och vi fick både vipkort samt kom in på Nivå. Weehoo!

Idag har jag ställts inför de där svåra besluten man ibland ställs inför i livet. Som till exempel pizza eller inte pizza. Kebab eler inte kebab. Kolla på film eller kolla på tv. Det tär på hjärnverksamheten vill jag lova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback