Lycka och kyla

43127-17
Yeay! Min andra tatuering är ett faktum! Blev lite försenad och gjorde ont som fan, men grymt snyggt blev det! På bilden är jag alldeles röd och svullen, om några dagar kommer det att se mycket bättre ut. Jag är så lycklig!

För övrigt sugit väder idag. Höll på att frysa fingrarna av mig trots att jag hade vantar på mig. Och det blir minsann inga pumps i helgen. Köpt dock sjukt ball discoklänning helt i paljetter idag! Jaja, var ju tvungen att slå ihjäl tiden på nåt sätt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

gräslig tatuering, förstår inte att du som är så söt skaffar sådana gräsliga tatueringar som den. förstör dig själv för livet har du gjort. Tänk dig en femtioåring med en sådan över hela armen, dina barn kommer skämmas?

2007-02-21 @ 20:40:44
Postat av: Clara

Sluta skriva anonyma inlägg om du bara ska kritisera. En tatuering är en del av en själv och något man är stolt över, får man inte ha vackra utsmyckningar bara för att man blir äldre? Gå och skaffa ett liv istället.

2007-02-21 @ 20:43:07
Postat av: Anonym

jag menade inte att vara anonym, jobbar i gbg på tatuerings studio. Tycker inte den var snygg, dåligt gjord etc. Tatueringar blir som du säger en del av än själv. dock tror jag att just denna kommer du ångra. jag antar att du har någon anknytning till det hebreiska språket men ändå ett dumt val av motiv. Blomman ser ut som att det är ett barn som har ritat. lycka till i framtiden lilla flicka.

2007-02-21 @ 20:46:27
Postat av: Anonym

glömde säga att ser ut att vara tjock oxå

2007-02-21 @ 20:48:31
Postat av: Clara

Varför var det dumt val att tauera in mitt judiska namn? Den är dessutom gjord av en av de bästa i Göteborg. Inte för att jag bryr migg ett skit om vad du tycker, men om du jobbar med tatueringar kanske du borde fatta att det inte är så schysst att skriva en sak tre timmar efter att nån gjort sin tatuering.

2007-02-21 @ 20:50:49
Postat av: Clara

Maja you fuck, dra åt helvete.

2007-02-21 @ 20:54:19
Postat av: Per

Snygg tatuering!

Postat av: Clara

Tack! Har fått ta av plasten nu så kan kolla på den. Älskar den!

2007-02-22 @ 22:41:25
Postat av: Louise

haha..maja du e så jävla grym

2007-02-24 @ 15:05:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback