Rikedom och tragik

43127-16
Gaah jag vill vara rik! Jätterik. Så rik att jag kan göra vad fan jag vill och säga vad fan jag vill om vem jag vill. Var på Face förut och köpte bröllopssmink till Linda (hon kommer för övrigt bli världens vackraste brud!) och jag fick verkligen hålla i handen för att den inte skulle glida ner till plånboken och slita tag mitt stackars utkörda kort. En vecka kvar till lönen nu, men blir man lyckligare av det? Jag vill få en riktigt fet lön, typ hundra tusen eller något hade varit lagom. Eller kanske lite mer. Det finns så sjukt mycket snygga saker nu när alla vårsaker börjar komma in att jag inte kan hålla mig! Vill bara ha ha ha. Lite mer.

Första helgen på länge jag inte har en utgång planerad. Imorgon blir det i och för sig melodifestivalen och vin någonstans efteråt med Nives. Ska bli roligt. Ikväll känner jag mig dock som världens tant. Ska typ kolla på Så ska det låta. Inte dricka vinet jag köpte. Till imorgon. Inte idag. Inga fler fyllor för mig själv, inte hälsosamt. Kanske ska göra en smoothie istället. Smoothie representerar typ självständig, medveten singel. Rödvin å sin sin står för ensam, tragisk singel. Av smoothies blir man mer medveten, av rödvin blir man mer tragisk. Tror inte att jag behöver bli mer tragisk. Det räcker nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback