Bebisar och soppa

Har skaffat mig bebisar idag. I form av ett par fornarina stövlar. Har varit smått besatt av dessa stövlar ett tag men insett att två tusen kronor för ett par dojor rimmar lite illa med min ekonomi. Så idag skulle jag bara kolla om dem var på rea (men även om de var det skulle jag naturligtvis inte ha dem). Det visade sig att det var 50% och att det bara fanns ett par kvar - i min storlek. Hallå ödet liksom. Frida som var med tyckte att jag skulle ha dem. Ringde även Louise (henne ringer man bara för att man vet att hon kommer säga en sak) och hon sa: "Clara, allt annat är oväsentligt nu. Köp dem, de är skitsnygga". Så nu är jag 950:- fattigare men oändligt lycklig...

Sitter och väntar på att soppan ska koka upp nu. Är sjukt hugnrig för har knappt ätit nåt idag. Visserligen något positivt, men min mage kommer snart göra revolt och sticka...Nu kokar det ropar Frida! Gött! Bara tre minuter kvar tills middag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback