Busy och telefonlös

Inte orkat skriva på några dagar eftersom Louise varit här och hållit mig upptagen (hm, kan man säga så på svenska?). Nu är hon ute med sina föräldrar så jag får en liten lugn stund för mig själv...=) Det är konstigt det här med alkohol, för trots att jag inte gjort något klandervärt under natten får jag alltid en släng av ångest dagen därpå. Så ni kan ju gissa hur jag känner mig idag med tanke på att jag tappade bort min mobil igår!! Helt jävla otroligt, tror att jag kommer gå in i en depression eller nåt. Jag är ingen mobilnörd direkt, har liksom den billigaste modellen och skickar inte ofta sms. Däremot ringer jag hela tiden och pratar nästan alltid i telefonen. Dessutom har jag en massa nummer på mobilen som jag inte kan utantill. Alltså total katastrof att den är borta! Hoppas, hoppas, hoppas att dem hittar den på Ecxet imorgon när de ska ska städa. Annars kommer jag bli så ledsen!

Kommentarer
Postat av: maja

Jag har kommit på varför din telefon e borta...Du vet din hemtelefon fungerade inte förut, sen började den göra det....nu e det bara universom som försöker återställa balansen genom att beröva dig från den andra telefonen du hade...det förstår du väl???Du kan ju inte få ha två fungerande telefoner...eller????....

2007-01-29 @ 07:15:45
Postat av: Clara

Fan Maja, lägg av! Ge tillbaks min telefon!! (den som nu har den...)

2007-01-29 @ 12:42:21
Postat av: Henrik

Oj, vilket sammanträffande =P jag tappade också bort telefonen i lördags.. men nu är den tillbaka! Och som jag har saknat den... hoppas du hittar din! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback