Helning och retning

Vaknade i morse med alla kläderna på. Hade en riktigt trevligt galen fylla igår tills det slog snett och jag knappt kunde gå. Var bara att hoppa in i en taxi och åka hem till toaletten. Fy fan. Skyller på den homosexuella andan, den fick nog både mig och Maja att släppa på gränserna. Mår lite bättre nu efter en fräsch smoothie med jordgubbar. Faktiskt rätt stolt över mig själv att jag inte käkade något onyttigt igår heller. Eller i morse för den delen, åt tonfisk med ägg istället för den sedvanliga pizzan som man ändå bara mår skit av. Smoothies måste vara det bästa för en uttorkad lever. Mums.

Frida gjorde klokt i att sova på soffan igår. Hon hade gjort några tappra upplivningsförsök, men när jag väl har somnat då är det inte mycket som skulle kunna få mig på fötter. Mycket bra att ha henne här, i morse till exempel ställde hon sig och diskade. Hon insisterade verkligen och menade på att det var helande för henne. Och för all del, jag vill inte vara den som lägger krokben för någons helningsprocess.

Förresten jävligt störande att stämpeln från Gretas lyder "retas". Utan G liksom. Så i morse när jag höll på att dö av hosta och huvudvärk och allt det där kollade jag ner på armen och då står det retas. Kul. Sluta.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Alltid lika underhållande läsning...

2007-01-15 @ 22:47:48
Postat av: Martin

Alltid lika underhållande läsning...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback