Ide och amerika

Såg precis att Sara Sommerfeldt hade på sig min drömklänning från Karen Millen på Guldbaggegalan. Suck, jag blir avdunsjuk. Har letat enda sedan löning efter en festklänning till rimligt pris, men jag hittar ingen! Nu blir det dock ingen mer shopping, måste ju köpa en ny mobil...Det är riktigt sura pengar. Kan dock få köpa Majas gamla, men ändå. Mest irriterande är det att alla nummer är borta. Kommer inte ha något socialt liv  , ska nog gå i ide.

Louise och jag hade en lite antiamerika kväll igår som bestod i att först se på den otroligt bra filmen Den stillsamme amerikanen följt av en dokumentär om hur den amerikanska armén maniplurerar Hollywoodfilmer. Det är ett riktigt konstigt land alltså som det egentligen är svårt att ha en åsikt om så här på avstånd. Tror nog jag får åka dit och plugga till hösten, statskunskap kanske?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback