Jag och telefonproblem

Nu har det hänt igen. Jag har tröttnat på mig själv. Är verkligen sjukt trött på mig själv. Jag är så jobbig. Skulle bara vilja byta skepnad med någon annan för ett tag så att jag slapp mig själv. Typsikt att man måste dras med sina irriterande sidor hela tiden. Ska i alla fall ta det lugnt med alkoholen ett bra tag framöver (i alla fall tills nästa helg..).

En katastrof har för övrigt inträffat. Min hemtelefon har gått sönder. Vet inte vad som är felet för det ser helt normalt ut men ändå kan man varken ringa hit eller ringa ut. Verkligen sjukligt irriterande. Och min mobilräkning som redan kommer överstiga all rim och reson. Ska ringa comhem på måndag och be dem fixa. Ska hävda att mitt sinnestillstånds stabilitet är ytterst beroende av fungerande telefonkommunikation och be dem rappa på lite. Det är heller ingen lögn. Jag klarar mig inte utan en telefon. Fy.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback