Mixer och hunger

Haha! Blev ingen tv idag, men dock en mixer! Nu kan jag göra en massa goda saker. Fast bara nyttiga, för nu ska jag bli smal! Jag och Louise har bestämt oss för att ringa varandra så fort vi blir hungriga och säga typ "Tänk inte ens tanken din feta jävel!". Eller något i den stilen...=) Såg en massa bilder från nyår och känner mig inte riktigt i form, så nu ska det bantas! Orkar inte träna så har bestämt mig för att sluta äta istället. Eller bara göra massa goda (nyttiga) fruktsmoothies med min nya mixer. Ser verkligen fram emot detta.

Känner mig sjukt uttråkad. Vill bara att helgen ska komma. Onsdag imorgon, segt. Ska dessutom jobba hela dagen, och då menar jag verkligen hela dagen. Blä. (Det är förresten det ständiga undantaget i mina dieter, alkohol.)

Kommentarer
Postat av: Cillan

Tack Clara!:)

2007-01-11 @ 23:10:43
Postat av: maja

Du kanske blev sjuk eftersom du inte tog soja mjölk som jag sa att det skulle vara..a jag tro det...

2007-01-11 @ 23:19:38
Postat av: Clara

Jag vet, glömde köpa det... Ska lyssna på allt du säger i fortsättningen =)

2007-01-12 @ 16:35:23
Postat av: Anonym

klart du ska who´s da man...?inte zlatan iaf...

2007-01-12 @ 22:11:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback