Rent och student

Har precis avslutat städningen. 47 kvadratmeter tog 4,5 timmar att städa. Bara badrummet på 3 tog en timme. Men rent blev det! Allt flöt på hyfsat bra. Det hela tog dock ett abrupt slut efter två timmar då jag inte kunde klura ut hur man bytte dammsugarpåse. Ett jävla gitter, men efter ett samtal med mamma (som mest var hånande) och en semla satt även påsen där den skulle och städningen kunde fortsätta. Nu är det riktigt jävla rent, alla intresserade är välkomna upp för att beskåda detta mirakel!

Kom på att jag kommer att missa min brors student när jag är i Bristol. Rätt tråkigt faktisk, det är liksom något man vill vara med på. Ska kolla om jag kan åka hem för det. Lite segt att åka hem typ en vecka innan hela kursen är slut, men det känns på något sätt riktigt tråkig att missa den dag med all sin naivitet och ungdom. Ska se vad som kan göras.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback