Tv-jakt och vitaminkick

Woho, blev typ hög på nässpreyen! Farliga grejer...Har precis avslutat tvångssamtal med Cillan. Hon vägrade att lägga på...=) Ska nog snart gå och lägga mig för imorgon ska jag upp tidigt innan jobbet och åka på tv- jakt. Ska åka runt till alla ställen plus ringa samtidigt för att kunna få den billigaste möjliga. Lär behövas eftersom jag är riktigt pank nu. Trots detta för mig välkända faktum köpte jag en tavla ida på jobbet (den kostade bara 200). Den är svartvit med Marylin Monroe. Rätt fräck, men kan inte bestämma mig för var jag ska ha den. Tur att Frida kommer imorgon så att hon kan vara smakråd!

Är riktigt nöjd över min mixer! Har gjort två goda smoothies idag, en med hallon, banan, kanel, mjölk, honung och linfrön och en med jordgubbar, banan, juice, honung och linfrön. Den senare var strået vassare, men tror att det beror på för mycket banan i den första. Konstigt att jag blev sjuk just i dag när jag fått i mig så mycket vitaminer...Måste vara ett tecken. Men på vad?

Ska avsluta med att be alla vinka till Cillan. Vink, vink Cillan!!

Kommentarer
Postat av: maja

Du kanske blev sjuk eftersom du inte tog soja mjölk som jag sa att det skulle vara..a jag tro det...

2007-01-11 @ 23:20:56
Postat av: magnus

Enligt senaste rönen är snabbmat jättebra för kroppen :) Bra för blodfetterna. Skall nog själv köra en kabab/pizza hamburgar diet
http://magnus.ärklartbäst.se

Postat av: Cillan

Tack Clara! Känns mycket bättre nu när man år va med på ett hörn!

2007-01-13 @ 17:55:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback