Tv och förkylning

Köpte förresten en tv igår. Var först på plats (trodde jag) på siba i kållered, när det visade sig vara en jäkla massa människor som ville vara först in och fynda. Fick värsta adrenalinkicken av att stå och hetsa i kön innan de skulle öppna. Hade en väl utstakad plan som gick ut på att fortast möjligast haffa en försäljare och bara köpa första bästa billiga tv. Det visade sig dock att de bara hade tre apparater kvar varav ingen föll mig i smaken. Så vidare till onoff, elgiganten och slutligen siba avenyn där jag fick köpa en skyltexemplar för 6000! Så nu har mixern fått hoppa ner ett snäpp på bebislistan för teven är min nya lilla gullegris.

Ane Brun är för övrigt grym. Hennes låtar värmer hela min stackars förkylda kropp. (Vill förresten bo utomlands i förkylningstider för där får man minsann köpa ordentliga droger på apoteken som gör en frisk. Här får man bara lite nässprey och rådet att hålla sig lugn. Never!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback