Bh och maraton

Efter att jag missade min tvättid i fredags finns det inte längre så mycket att välja på varken i nderklädeslådan eller i strumplådan. I går tog jag därför på mig ett underklädesset som jag inte har använt än och när jag hade tagit på mig trosorna och bh:n tyckte jag bara att jag såg så bra ut. Så beslutade mig för att inte ta av mig det utan gå med det till jobbet. Big mistake. Jag använder aldrig bh och nu förstår jag varför. Den är ju irriterande! Höll på att gå in på toan och slita av mig skiten men det fick sitta kvar hela dagen. Hm, så mycket för att känna sig lite sexig.

Hade ett litet SATC maraton här igår som strax ska fortsätta. Såg hela säsong fem och började på säsong sex. Jag trodde att jag inte hade sett säsong fem men det hade jag visst, däremot har jag inte sett början på säsong sex så det är helt orörda avsnitt att insupa! Underbart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback