Bitch och idol

Sprungit runt Johannebrg på jakt efter jordärtskockor. Eller, sprungit och sprungit, mer hukat mig för det jävla regnet som envisas med att ösa ner på mitt nytvättade och fönade hår. Lägg av med det där! Hittade dem i alla fall tillslut, så nu får Linda sin soppa, hoppas hon blir nöjd. Fikade med Magnus också, tydligen snackar de skit om mig på McDonalds, även dem som aldrig har träffat mig. Jag menar, okej jag hade träffat dem och betett mig som en bitch, det hade jag kunnat acceptera för då hade det i alla fall varit självförvållat. Men att jag inte ens fått chansen att själv bestämma vilket avtryck jag ska göra känns lite snopet.

Kollade på första säsongen (inte hela då, ska kolla mer idag) av American Idol igår. Snacka om att alla som är med där sjunger skiten ur de svenska idolerna. De som åker ut bland de första hundra är typ bättre än dem tio bästa i Sverige. Pinsamt. Dessutom känns det som att de anstränger sig mer, de vet liksom att man måste kämpa för att komma någonstans. Inte bara få allt serverat som i Sverige. Kelly Clarkson är i alla fall grym, började lipa när hon sjöng låten när hon vann och man fick se hennes föräldrar och hur lyckliga alla var. Vackert!image21

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback