Frisk och blåst

Jag gillar min kropp. Den är liksom så inrutad. Antigen sjuk eller frisk, håller inte på att vela. Det blev en liten motionsrunda för leopardklänningen i lördags, men jag fick inte tillbaks någon feber för det. Vad jag däremot fick är grymt ont i halsen. Känns ungefär som att jag har svalt ett ciggpaket och sedan en glödande fimp som ligger och fräter i min hals. Jävligt obehagligt faktiskt. Men får väl skylla mig själv.

Annars framstår lördagen som en enda stor blåsning. Kom till Maja och Leon efter utlovandet av Lady Tops, fick en öl och sedan drog dem iväg till chez ami (eller hur det stavas). Där blev jag konfronterad med mitt gamla gymnasium, fast dem som gick där nu! Dessutom försökte småglinen tränga sig före mig i toalettkön, men då fick dem minsann höra vem som bestämmer. Mohahaha. När jag lyckats göra mig hemmastad där skulle vi vidare till något annat ställe som jag fick för mig var lite lugnare mer chill, mer matchande min hosta och feber, men det visade sig vara någon slags nattklubb jag som göteborgare inte kände till och där blev vi kvar. En stund. Kvällen slutade med att Maja på ett högst ovänskapligt sätt dumpade mig på efterfesten varpå jag fick försöka avsluta den så gott jag kunde. Gick inte så bra. Aja, jag blev faktiskt inte sjukare av att gå ut. Mina lungor är jag dock skyldig en ursäkt. Förlåt! Ska gottgöra er en dag!

Kommentarer
Postat av: Anonym

substance abuse

2007-03-07 @ 00:30:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback