Galen och galen

Jag har blivit flirtgalen! Flirtar med allt som kommer i min väg, till och med telefonförsäljaren som ringde förut (som btw lyckades, jag har nu ett nytt elbolag, miljövänligt. De skickar inte ens mail.). Tror att jag håller på att bli galen, har nog varit singel för länge. Och nej Cillan, det är inte en bra taktik att växa igen. Not for me.

Pinsamt i affären förut. Jag hade inte pengar att lösa ut följande varor: tomatpurré, en lök, toalettpapper, cigg och GP (var fan tvungen att ha tidningen). Det vill säga jag var pank. Sjukt pinsamt, fick lämna allt i affären, springa hem och föra över pengar och sedan gå tillbaka med svansen mellan bena. Jag har denna månad gjort av med mer pengar hittills än vad jag normalt har att röra mig med på en hel månad. Tur att jag ska åka snart, det måste bli ett stopp på det här hämningslösa konsumerandet. Måste dessutom tänka på hur jag ska få ner allt i en väska. Eller två.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback