Kärlek och iväg

Ett sista blogginlägg innan jag lämnar landet. Är på strålande humör idag. Tror att all kärlek som flödade igår på bröllopet har satt sina glädjespår. Det var ett fantastiskt bröllop, et underbart vackert brudpar, en förstklassig middag, skönsång, dans och en massa kärlek. Även en hel del tjuvrökande...det krävdes några timmar, men tillslut var det nog inte någon som inte stod och blossade (och som samtidigt försökte dölja det för en förälder eller ett barn). Tack Linda och Johan för en underbar kväll och lycka till nu!

Har försökt rationalisera lite i väskorna nu, slängt ut sånt som inte är så nödvändigt. Nu tror jag att jag ska få plats med allt i två väskor. Kan inte riktigt förstå att jag ska åka än, kommer nog inte fatta det förrän jag sätter mig på planet, om ens då. Jag kommer sakna alla här hemma, men hoppas att många kommer och hälsar på mig, det kostar trots allt inte så mycket! And I'm off!image25image26

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback