Kungen och väska

Pappa: Jag måste köpa en frack.
Jag: Jaha. Varför?
Pappa: Har blivit bjuden på middag.
Jag: Vaddå, hos kungen eller?
Pappa: Ja.

Jävla as. Jag vill med käka middag på slottet.

Försöker för övrigt göra en lista på det jag måste ha med mig till Bristol. Kommer kräva en enorm väska. Någon som vet var man kan köpa sådana? Jag skulle vilja ha en som är som tälten de har i Harry Potter, som är som vanliga tält på utsidan men som stora hus på insidan. Skulle passa mig perfekt med tanke på att jag hittils på min lista skrivit upp:
7 par byxor
4 tröjor
2 koftor
1 poncho
1 kavaj
9 par skor
4 väskor
11 klänningar (wtf??)
2 kjolar
3 tunikor
2 skjortor
5 toppar/linnen
2 t-shirtar
4 jackor

Ajajaj...
Något som för övrigt är riktigt underhållande är att de börjar få slut på kaffe på Götheborg. Stort problem om man får tro GP:s bloggare
Johan. Fascinerande.

Kommentarer
Postat av: Cillan

4 jackor????!! Varför då, två räcker, eller köp en där. Och 7 byxor tycker jag är lite att ta i. Weirdoooo.
Har du kollat in Carl Bildts blogg förresten???
--> http://carlbildt.wordpress.com/

2007-03-06 @ 21:49:21
Postat av: Clara

Onödigt att köpa en där när jag redan har...=) Ja spanade in den, tycker det är ball att han bloggar!

2007-03-07 @ 11:43:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback