Mus och skola

Jag är i chock. Kom hem från skolan, var tvungen att gå på toaletten så jag går in och fäller ner sitsen efter Nick som aldrig gör det efter sig. Så ser jag något i toaletten som vid första anblicken ser ut som bajs. Sen ser jag vad det är och då skriker jag så att hela England hör det och rusar upp till köket. Det var en mus. En mus i toaletten!!!!!! Jag kommer typ aldrig mer kunna gå på toaleten, jag kommer bli förstoppad och få tillbringa mina månader i Bristol på sjukhuset. Fy fan.

Annars är allt bra här. Jag tycker faktiskt att lektionerna är rätt roliga även om det är segt att gå upp på morgonen. Jag valde buisness som valbart ämne och det var faktiskt ganska roligt. Vi försöker att bara prata engelska i skolan så idag stod vi fyra svenska tjejer och pratade engelska med varandra på rasten och även om det var en ganska absurd situation kändes det rätt naturligt. Ikväll ska vi gå på jazzklubb och sen kanske vi möter upp med några andra som ska säga hejdå tll en kille som åker hem imorgon. Men nu ska jag försöka komma över muschocken så att inte alla mina pengar behöver gå åt till terapi.

Kommentarer
Postat av: Fridan

hehe terapi efter muschock brukar mina ragg också behöva gå i...

Postat av: Clara

Frida! Inget sånt snusk på min blogg!

2007-03-23 @ 10:00:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback