Packning och tapas

Har äntligen kommit igång med packandet. Blev inte så mycket gjort alls igår eftersom familjemiddagen råkade sluta med ett antal drinkar sent på natten med Linda...Ooops. Lyckades slänga ner några klänningar i väskan men mer än så blev det inte. Nu börjar den dock så sakteliga fyllas till bredden, det börjar kännas att jag ska åka på söndag!

Synd att lämna Göteborg när jag precis skaffat mig en ny favoritrestaurang dock. Hade en liten möhippa igår på Manana på Kungshöjd och shit vilket ställe! Förstår inte att jag aldrig har hört talas om det. Jättemysigt inrett och helt sjukt goda tapas. Till och med rödbetorna och marmeladen var goda och jag tycker inte ens om rödbetor eller marmelad. Riktigt super, dit ska jag gå många gånger när jag kommer hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback