Pubrunda och lovley

Höll på att kräkas idag på lektionen. Var tvungen att springa in på toaletten. Inte bra. Började dagen rätt bra med kaffe på Starbucks, men sedan gick det inget vidare alls. Gårdagens pub tour som sedemera utvecklades till en club tour tog hårt på krafterna. Kul var det dock! Farligt blev det när det var billigare att beställa sex tequila shot än tre...gjorde slut på alla mina pengar. Måste sluta konsumera så hämningslöst. Måste. De kan ändå inte blanda drinkar på klubbarna här så ska inte beställa någon sprit när jag är ute. Om jag inte beställer den ren då...nääää.

Lyxade till det lite med manikyr igår. Jätteskönt att bli ompysslad, få handmassage och lovley nails! Har bestämt mig för att börja använda följande tre ord hela tiden: lovley, fabulous och adorable! Nu måste jag dock ta mig en tupplur så att jag orkar med festen ikväll. På måndag ska jag förresten till rabbinen här på cedermidagen, alltså den judiska påsken. Ska bli mycket intressant!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback