Upptaget och klackar

Det finns nog ingen som det är svårare att komma fram till som min mamma. Hennes telefonlinje måste vara mer blockerad än comhems och telias och göteborgs taxi tillsammans. Det är tur att hon ringer ibland för det är fullständigt omöjligt att ringa till henne. Bara upptaget hela tiden. Visserligen är jag ingen tonåring längre, men jag tycker ändå att jag borde falla in i en kategori som pratar mer i telefon än min mamma, men jag tror nog fan att hon slår mig. Sinnes.

Har tänkt på att jag skulle vilja bli en människa som går i högklackat. Jämt. När jag har högklackat på dagen (ytterst sällan) känner jag mig dels överklädd och dels får jag ont i fötterna efter ett tag. När jag däremot ser någon i högklackat tycker jag att det ser sjukt snyggt ut och jag beundrar de som kan gå omkring en del dag. Hade mina nya pumps på mig i går när Madde och jag var och käkade middag och jag kände mig verkligen grymt snygg. Jag vet att det inte är speciellt feministiskt, men jag känner mig lite mäktigare när jag går i högklackat. Lite coolare...=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback