Ball som fan och saknad

Jag är så jävla ball! Gick till tesco för att köpa lite frukt och när jag kom ut hörde jag queen från den lokala puben här och kände att, fan, dit vill jag gå! Så jag gick hem, bytte om på två sekunder och gick dit själv! Efter att ha lyssnat på killen som spelade massa bra covers i ungefär tjugo minuter hade jag helt plötsligt två pints ståendes i baren som några hade köpt till mig! Sedan började jag prata med massa människor och jag blev kvar långt efter puben hade stängt. Och jag kunde inte sluta le för det var så roligt, sån fruktansvärd ego-kick!

Något som är mindre kul är att Jenny åker på söndag. Kommer sakna henne massor. Imorgon har vi en avskedsfest för henne och på lördag tittar vi på schalgerfinalen och super henne under bordet. Men vi kommer sakna dig Jenny!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback