Yogurtbriljans och slutskedet

England är ju inte direkt känt för sin kulinariska matkultur, men jag måste ge dem lite cred för sin yogurt för det finns helt genialiska smaker här. Ett snabbt urval: rabarberyogurt med smulpaj, jordgubbsyogurt med vitchoklad crisp, bananyogurt med chokladcrisp (första förälskelsen). Helt fullständigt briljant, jag är fast! Man kan köpa fem olika smaker för två pund så hela min kyl är i princip fylld med yogurt. Yammie.

Tiden i Bristol börjar lida mot sitt slut. Har bara två helger kvar innan jag åker hem till Davids student och sedan åker jag hem igen helgen efter. Det känns ganska konstigt att tänka på att åka hem. Inte för att jag inte vill åka hem, jag kommer nog tycka att det är ganska lagom att åka hem då, men å andra sidan har jag ju ett slags liv här nu som jag bara kommer lämna helt abrupt. Aja, jag utnytjar i alla fall tiden här till max. Ingen rast, ingen ro! Ha ha.

Kommentarer
Postat av: Anonym

blir änna sugen liksom.

2007-05-20 @ 16:10:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback