Kolossen EU och nakna tjejer

Åh jag orkar verkligen inte med den här presentationen längre. Hatar EU. Jag kommer rösta för konstitutionen om så bara för att slippa kolla sitta och läsa tusen olika fördrag och direktiv som alla säger ungefär samma sak fast på olika (obegripliga) sätt och som det tar ungefär en miljard år att hitta. Usch.

För övrigt förstår jag mig inte på engelska tjejer. Dem går ut i mitten på november enbart iklädda små, små, shorts och en liten, liten topp. De har ingen jacka eller strumpbyxor eller någonting. Vet inte om det har missuppfattat vädret, de kanske tror att det är varmt ute. Det är det inte. Det är sjukt jävla kallt. Ursäkta om jag låter som en mormor men jag har inte förstått att det skulle vara sexigt att frysa. Har i alla fall aldrig hört om någon som går igång på gåshud.

Kommentarer
Postat av: jullan

Har just, efter en lång dyster, mörk tid utan internet, tagit igen det jag tidigar missat i din blogg. Inser inte förrän nu hur mycket jag saknat att läsa den! Garvar högt efter varje blogg-inlägg! Prisa vare Gud, för din blogg ;)

P.s. jag kan skriva under på att det börjar bli jävligt kallt nu!! Vaknar varje morgon med kall näsa, plus de delar som av misstag hamnat utanför täcket! Fy fan!

2007-11-18 @ 01:33:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback