Mer droger och kämpig slappkväll

Börjar få grava kontrollproblem. Jag verkar tycka att det är okej att spendera sina absolut sista pengar på ett par svindyra skor. Var ytterst nära att inhandla ett nytt par igår, men hindrades av det enkla faktum att det helt enkelt inte fanns tillräckligt med pengar på kortet. Och med tillräckligt menar jag inte så att jag klarar mig resten av månaden, utan jag menar att det inte fanns tillräckligt för att faktiskt kunna lösa ut skorna. Exlusiva skor är som en drog och jag vet varför; det spelar nämligen ingen roll hur fet man än är eller hur dålig ens hy än är - ett par Guess-skor kommer alltid se fantastiska ut på en. Vi får se vad som händer under julrean...

Kritiskt ögonblick idag när jag skulle smita iväg från andra föreläsningen och det var samma föreläsare som den innan. Den lilla nätta gruppen av fem elever och en lärare gick således i samlad trupp till föreläsning två medan jag panikartat försökte komma på något artigt sätt att dra mig undan på. Det gick tillslut och till min stora glädje var Idol nedladdat och klart när jag kom hem! Programhelvetet bröts dock mot slutet och fortsatte sedan med bild och ljud helt osynkat! Så om någon vet hur detta löses vänligen kontakta mig snarast!

Ps. Har importerat min blogg till Facebook nu...Jag vet, jag är ett tekniskt geni. Jo, det tål att upprepas faktiskt. Jag är framtiden. Wohooo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback