Hund och mamma

Jag har en hund! Eller a, det är ju Jossans hund, men ikväll är den min. var precis ute på en skön kvällspromenad med henne. Undrar om det är okej att prata högt med sin hund. Jag menar, folk pratar ju högt med sina bebisar om dem är ju snarast mindre kapabla att svara än en hund. Har inte bestämt mig än för hur jag ska tackla detta dilemma, än så länge garderar jag mig emot seden och förblir tyst.

Träffade mammas nya kille idag. Trevlig snubbe. Det är väldigt roligt att studera mamma vid detta tillfälle. Hon beter sig som att hon och jag är världens bästa kompisar, blir inte sur för något och lägger kärleksfullt armen runt min axel när vi prommenerar. Ganska trevligt som omväxling i och för sig, och även mycket underhållande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback