Opassande t-shirt och datatekniska projekt

Har precis tillbringat tre timmar på landvetter flygplats, på grund av inställt plan. Blev inte bemött på det mest välkomnande sättet av personalen där vilket jag misstänker kan ha något att göra med min klädsel, nämligen en Israel defense forces t-shirt. Troligen lämpligare outfit än långskägg och en koran, men ändock något upprörande.

Ska nu inleda operation förvandla mig själv till datatekniskt geni. Datorer ska kopplas till varandra och filer ska smidigt kråla igenom sladdar. Allt detta medan jag självsäkert och nästan omedvetet klickar på musen och lyssnar till Tracy Chapman. Japp, precis så ska det gå till. Och inte ett hårstrå ska slitas från mitt huvud.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback