Slöseri och oskyddat gangbang

Vad jag är duktig. Har städat efter igår. Är mycket stolt över mig själv. Är mindre stolt över summan pengar som spenderades igår, trots noggranna förberedelser för en billig kväll. Till exempel kanske det inte var så smart att åka taxi från McDonalds Avenyn och tillbaka för 240 spänn därför att vi kommit på att vi har slut på cigg. Det kanske också var lite overkill att köpa två påsar ostbågar (kompenserades dock av att vi bara köpte en kaffe och delade på (7-eleven hade nämligen bara en kopp kaffe kvar). Var också mycket gött att äta överblivna ostbågar i sängen i morse.).

Fick en släng av ångest precis. En barndomskompis lillasyster plockades upp på vägen hem och hon och hennes killkompisar tog ett glas vin här framåt småtimmarna. När de gick hojtade både jag och Louise att inget gangbang nu och om ni trots allt bestämmer er för att gangbanga så använd kondom. De sa att de inte hade kondomer så jag erbjöd mig på skämt. När de svarade ganska uppriktigt typ: "Har du kondomer?" fick jag kalla fötter och hojtade tillbaka att jag ju inte ville uppmuntra till något. Fick lite panik nu; tänk om hon verkligen blev gangbangad och på grund av min moralpredikan i värsta Bush-stil är hon nu gravid och har fyra olika sorters könssjukdomar? Och vad hade det kostat mig? Några ynka kondomer hade jag väl kunnat uppoffra, speciellt eftersom min sänggäst var Louise? Fan också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback